27

Första Gången

Trekant; Min bästa vän och hennes pojkvän.

Min bästa vän, Stina och hennes pojkvän hade precis kommit hem efter en härlig vecka i Turkiet och båda var sexigt bruna. Jag hade tagit hand om deras blommor och post under tiden, så jag var i deras lya när dem kom hem. Vi fikade och dem plockade upp sina väskor. Ur Lucas väska ramlade det ur en ljusblå dildo, vilket fick Stina att rodna stort. – Hey, inget att skämmas över gumman! Hon skrattade och slog till mig löst på axeln. Jag har alltid tyckt att hennes pojkvän varit sexig och har många gånger fantiserat om honom då jag smekt min egen fitta. Ibland kunde jag till och med känna hur hans blickar brände på min kropp och jag njöt, fel av mig.

 

Stina gick och la sig då hon var fruktansvärt trött efter flygresan, jag tackade för mig och var precis på väg att resa mig upp och gå när Lucas hindrade mig. – Du kan väl stanna? Han placerade sin hand på mitt lår och jag släppte allt. Innan någon av oss hann tänka kysste vi varandra. Det var så fel, men fan så perfekta hans läppar var mot mina. Han slickade på min underläpp och bad mig bokstavligen om att få tillgång till min mun, vilket han fick. Att hans flickvän, min bästa vän låg i deras sovrum och sov gjorde mig inget. Hans händer vandrade över min kropp, under mina kläder. Bröstvårtan styvnade direkt då han nådde mitt högra bröst och små stön lämnade mina läppar. – Schy, Stina kan vakna. Jag visste att han hade rätt men jag njöt och ville göra det fullt ut.

 

 

Både hans och mina kläder låg i en enda hög på golvet och vi skulle inte ha haft en chans om Stina skulle komma på oss. Vi låg i soffan, kanske inte det romantiska, men vi kunde inte direkt kasta ut henne. Han pullade min blöta fitta med tre av sina fingrar samtidigt som han kysste mina läppar för att kväva mina stön. Allt var så spännande och förbjudet vilket gjorde mig kåtare och min fitta blötare.

 

När både jag och Lucas hade kommit, var vi precis på väg att klä på oss när Stina kom in i vardagsrummet. Ett andetag var allt jag hann ta innan hon öppnade munnen. – Var hon skön? Frågan var riktad mot Lucas, men allt han gjorde var att nicka med ett brett leende på läpparna. – Då kanske det inte gör något om jag vill vara med? Jag höll på att svälja min tunga men hann inte reagera innan hennes läppar var pressade mot mina. Allt var så konstigt, inget jag gjort tidigare, men samtidigt helt underbart. Lucas satte sig ned i soffan med sin stora, hårda kuk i handen. Han drog förhuden fram och tillbaka samtidigt som han tittade på när hans flickvän kysste sina bästa kompis.

 

Det tog inte lång tid innan jag föll in i hennes kyss och lät mina händer utforska hennes kropp. Jag har aldrig sett henne så tidigare, så hungrig efter något så nytt. Även om Lucas bokstavligen hade kört slut på mig innan och låtit mig komma flera gånger så kunde jag inte vänta längre på en omgång till. Stina trodde hon hade övertaget men jag tog det snabbt till min fördel genom att kasta ned henne i soffan och bokstavligen slita av henne kläderna. Jag såg henne i ögonen och insåg ganska på en gång att hon brann av ren lust. Jag kysste henne längs med halsen och vidare ned till hennes bröst där jag stannade en stund och lekte med hennes bröstvårtor.

 

 

Lucas satt fortfarande bredvid oss, men jag såg på honom att han ville vara med och leka, så jag vinkade fram honom till oss och han gjorde oss genast sällskap. Stina tog honom i munnen och sög honom frenetiskt. Utan att överdriva kunde man verkligen höra hur duktig hon var på att ge sin pojkvän det en bra flickvän ska göra. Precis när Lucas pressade in sin stenhårda kuk längre ner i halsen på henne pressade jag in två fingrar i hennes våta fitta, ett lätt stön lämnade hennes läppar, eller i alla fall det man hörde. För att vara första gången för mig att slicka en annan tjej gjorde hela situationen mycket hetare, och jag blev genast kåtare. Hon smakade gudomligt, och det var något jag utan tvekan kunde göra flera gången. Hennes ena hand placerade hon på mitt huvud och pressade sig närmare mig, så att jag inte hade en enda chans att ta mig därifrån, även om jag inte ville.

 

 

När Stina hade kommit inte bara en, utan två gånger under min tungas makt placerade hon sig på mage med ansiktet mot mig, och svankade för sin pojkvän som sedan pressade sig in i henne. Hon stönade högt och tydligt och man förstod på en gång att han nådde hennes g-punkt. Jag visste själv hur det kändes, och det var en underbar känsla. Jag satte mig så att jag hade ett ben på varje sida om hennes ansikte och hon började genast leka med mina bröst, samtidigt som jag kysste hennes pojkvän hett och intensivt. Hon fortsatte kyssa mig ned över magen och övergick sen till att leka med min klitta, hennes tunga var underbar och jag ville aldrig att hon skulle sluta. Min orgasm var inte långt borta, men precis när den skulle ta fart slutade hon, men pressade istället in två fingrar och pullade mig hårt och djupt.

 

 

Jag måste ha svimmat av, av orgasmen jag fick, för när jag fick upp mina ögon red Stina Lucas så hårt att jag trodde hon skulle gå av vilken sekund som helst. Det skvätte om hennes fitta, och jag förstod att hon var riktigt kåt. Hon såg inte att jag hade kvicknat till så utan att hon var med på det pressade jag upp ett finger i hennes anal, vilket utlöste en lång och härlig fontänorgasm för henne. Hon skrek så högt och hela hennes kropp vibrerade. När hon la sig ned bredvid Lucas passade jag på att hoppa upp på honom och ännu en gång få känna hans hårda kuk pulsera i mig. – Knulla mig hårdare!! Han lydde min order och kastade ned mig på rygg på golvet och började knulla mig både hårt och djupt, samtidigt som jag smekte min egen klitoris hårt. Jag ville också få uppleva den fontänorgasmen som Stina hade fått känna på.

 

Samtidigt som han knullade mig hårt kysste han även mina läppar och bet mig ganska hårt på halsen, hans händer masserade mina bröst och lekte med mina bröstvårtor. Orgasmen började byggas upp i min kropp och jag kände att det var något jag tidigare inte hade fått uppleva, min hand förflyttade sig från min fitta och ersattes med Stinas fingrar och tunga. Hela min kropp skakade men Lucas slutade inte för det, han fortsatte knulla mig genom hela orgasmen och tillslut fick även jag känna på den magiska. När min kropp ville samarbeta med mig stod redan Stina och sög Lucas riktigt blodfyllda kuk, hon tog den långt ned i halsen och jag såg hur Lucas njöt, hans ögon var stängda och hans händer inflätade i hennes hår. Jag kröp fram och satte mig bredvid henne, och började slicka och suga på hans bollar, vilket gav honom mer njutning, då hans stön ökade.

 

Efter säkert 10 minuter av behandling från oss två ändrades hans stön och gick över till snabbare och mer okontrollerade. Vi båda satte oss på knä framför honom och lät honom spruta satsen i ansiktet på oss båda. Stina var så sjukt sexig med allt sitt, att jag till och med slickade av hennes kind och kysste hennes läppar. Vi delade totalt på sperman som vi fick och lekte febrilt med den mellan våra munnar. – Jag hoppas du vill vara med och leka allt oftare! Jag kollade på Lucas, men kysste sedan Stina ännu en gång. – Självklart!


Kommentarer
Mickan - / My Life In My Words säger:

OH MY SWEET LORD! Nej detta gör mig inte alla upphetsad, inte det minsta. Haha!
Holy water anyone? I need some. Jag dog lite. Hur ska man nu kunna sova? :o The things u do to me.

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://miickzz.blogg.se

Emelie säger:

Jätte bra! <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bieberrstorys.blogg.se

Anonym säger:

Blir kååååååt.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Damn girl!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Tuva säger:

En del två av denna tre kant! SNÄLLA! Mera Gif's!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Liv säger:

Awesome kapitel!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Vart hittar du dina gif

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alice säger:

Sjukt bra! ^^

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

När kommer nästa?du är skit grymmmm!:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Elma säger:

Omg jag blir sååå kåttt!!!
Vart får du alla bilder ifrån?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lisa säger:

Sjukt bra! Kan du inte skriva om någon våldtäkt? ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Är detta din fritid...?

Svar: Ja, jag ligger med min bästa vän och hennes pojkvän hela dagarna. Va fan tror du ?
MArielle Sjelin

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Skriv mer!!!!! Mer hetrosex typ...

KOMMENTAR SKRIVEN:

paulina säger:

snäääälla, nästa!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Vars får du alla dina gifs från? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

För mycket lesbiskt......

KOMMENTAR SKRIVEN:

Olivia säger:

I need more, you're crazy girl! Helt otroligt sp bra men vi vill ha meeer:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

När kommer nästa ? :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Detta var grymt, när kommer nästa?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

KÅTKÅTKÅTKÅTKÅTKÅT. VILL FÖRLORA MIN OSKULD NU.
KAN DU GE MIG MER? LORD, BEHÖVER EN KALLDUSH.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Liv säger:

När kommer nästa?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

När kommer det nytt kapittel ??

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Skriiiv meeera!! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

hej tänkte på en sak, jag älskar age play men vissa använder åldrarna 13-50 och det är ger en mer pedofil känsla och det är väldigt avtändande.. det är ju "roligare" om du använder t.ex åldrarna 18-50 nåt där emellan om du fattar ? :)
gillat allt du skrivit hittills så hoppas du har det i åtanke när/om du tänker skriva nåt om age play! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Olivia säger:

Snälla skriv mer Marielle! Det är så sjukt bra det du skriver, så snälla skriv mer.

Vet du när nästa kommer ut? Hoppas snart!

MVH En tjej som inte får nog

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Kommer det något nytt snart kanske? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

moa säger:

mer, behöver del två och mer gifs. älskade den här!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback