9

Första Gången

Lesbiskt; Hon fick mig till nya höjder.

Att en tjej kunde få mig så nyfiken genom små, enligt många löjliga, enligt mig sexiga sms, var obeskrivligt. Innan jag började prata med henne hade jag aldrig haft så starka fantasier om tjejer, någonsin. Dock ändrades allt den dagen vi för första gången träffades.

 

Vi hade spenderat en hel dag tillsammans, på en kompis nivå, men samtidigt kunde jag inte sluta titta på henne. Hon var så vacker och mina fantasier skenade iväg, till ställen som hade gjort mig rädd för bara någon månad sedan.

 

Klockan hade passerat 9 på kvällen, och efter att ha suttit på ett tåg nästintill hela dagen var jag trött. Hon stod framför spegeln klädd i ett tight linne, utan bh under och ett par stora mjukisbyxor. Där var hon inte vacker, där var hon fruktansvärt sexig. Våra ögon möttes då och då genom spegeln, intimt om jag inte missuppfattade det.

 

– Ska vi slå på en film? Jag hörde på hennes röst att hon inte ville, men att hon frågade i alla fall. Jag tog tillfället i akt att smyga mig fram till henne då hon satte upp sitt hår och hade fullt upp med det. Utan att jag själv förstod vad jag gjorde så kysste jag henne på halsen. Min egen reaktion blev nog mer chockad än henne, men hon la ned sitt huvud mot sin egen axel, slöt sina ögon och började andas tyngre.

 

Tiden runt om oss försvann och mina händer vandrade längs sidan på hennes kropp så att dem tillslut nådde hennes höfter, där dem sedan började vandra upp över hennes mage och stannade slutligen på hennes bröst. Det var först då hon öppnade sina ögon mötte mina i spegeln. – Vad hände med tjejen som inte skulle våga? Hon hade svårt att koncentrera sig då mina händer förflyttat sig in under hennes linne, hennes bröstvårtor styvnade under mina händer och bara den känslan fick mig våt. – Vill du att jag plockar fram henne? Samtidigt som jag nafsade henne lätt på halsen och upp bakom örat försökte jag få fram en hel mening, vilket var lite svårt.

 

Hon skakade på huvudet och vände sig mot mig, vilket fick mig att motvilligt släppa henne bröst, men den känslan ersattes strax där på av hennes läppar som lätt masserade mina. Det var första gången jag kände på en tjejs läppar och jag älskade det. Jag backade bakåt så att vi tillslut hamnade i sängen, jag under henne, och det var nog så hon ville ha det. Hon fortsatte kyssa mig ned över käkbenet och vidare till halsen. Det var den bästa känslan jag varit med om.

 

Vi satte oss upp med benen på vardera sidan om varandras kroppar. Våra blickar gentemot varandra sa mer än vad vi någonsin skulle ha kunna sagt med munnen. Hon tog av mig mitt linne och jag gjorde samma sak på henne, jag ville se vad jag precis hade haft i mina händer. Återigen pressade hon sina läppar mot mina och knäppte försiktigt upp min bh, för att sedan lägga mig ned på rygg igen, utan att vi släppte varandra. Hon satt gränsle över mina ben vilket gav mig chansen att smeka hennes underbara kropp, från ryggen ned till rumpan.

 

Våra stön kvävdes av våra heta, blöta kyssar. På inte alls lång tid låg vi i enbart trosor och tog på varandra, hennes händer och mun masserade mina bröst samtidigt som min ena hand lekte med hennes ena bröstvårta. Jag trodde aldrig att jag skulle göra något sådant, men hennes läppar mot min hud var det bästa som hänt. Hon fick mig att uppleva något nytt och underbart. Dock fick jag nog av att ha henne över min kropp så hon åkte ned på rygg och jag kysste hennes läppar hungrigt, vilket fick henne att skratta till. – Upphetsad? Hon passade på att viska samtidigt som jag kysste henne på halsen och vidare ned till hennes bröst. Det var en underlig känsla, men jag hörde på henne att jag gjorde bra ifrån mig, och kände på hennes hand som flätade sig in i mitt hår.

 

 

Ännu en gång fick hon ned mig på rygg men inte för att kyssa eller leka med mina bröst, utan för att ta det ett steg längre. Hennes fingrar vandrade längs min troskant och bara den beröringen gjorde så jag fick svårt att andas samtidigt som det pirrade till i magen och såg till så jag blev våtare. Hon drog ned dem en liten bit, till att börja med, för att se om jag var med på det eller inte, men jag slöt bara mina ögon och nickade lite på huvudet. När hon nådde min plaskblöta fitta med sina två fingrar flämtade jag till och spände min kropp. – Slappna av, jag kommer inte skada dig. Du kommer älska det här. Hon kysste mina läppar och fick mig att slappna av, så jag särade på mina ben enbart för henne. När hon lät sina två redan blöta fingrar glida lätt över min klitoris trodde jag att jag var i himmelen.

 

Efter att hon bearbetat mig med sina fingrar ett tag valde hon att gå längre ändå, då hon kysste mig ned över magen och lämnade våta fläckar efter varje kyss. Hon drog av mig mina trosor och kastade ned dem på golvet där alla andra våra kläder låg, förutom just hennes trosor, då vi inte hade kommit dit än. Hon kysste och slickade kring min fitta och lät mig få vänja mig vid att ha en annan tjej så nära mina intima delar. Hennes fingrar smekte kring min öppning och jag kunde inte annat än njuta, hon var så underbar, och hennes tunga var bäst. Hon pressade in sina fingertoppar i mig och kysste mig lätt över klitoris. Ett lätt stön lämnade mina läppar samtidigt som hon slickade uppifrån och ned.

 

Jag drog mina fingrar genom hennes hår och visade att jag ville ha henne mer, och det fick jag. Hon pressade in sin tunga i mig och bara genom den känslan såg hon nästan till att jag var på väg att komma, men hon slutade för tvärt. Hon slickade på sina fingrar och såg till så att dem var aldelens blöta av både spott och mina safter för att sedan pressa in dem två. Hon nådde min g-punkt och fortsatte sin behandling av min klitoris. Jag har aldrig upplevt en sådan känsla som gick genom min kropp då hon framkallade min första orgasm. Hon fortsatte slicka och pulla mig genom hela vilket gjorde att den drog ut, och inte riktigt ville ge sig. Hela min kropp skakade och varenda muskel spände sig.

 

 

Efter ett tag drog hon ut sina fingrar och var precis på väg att stoppa in dem i sin mun, men jag hejdade henne och kysste hennes läppar för att sedan slicka av hennes fingrar. Hon kollade helt chockat på mig, men verkade uppskatta det fullt ut. – Din lilla kåtbock. Med ett brett leende på sina läppar lade hon sig ned på rygg och tråcklade sig ur sina trosor. Jag ville smaka på henne, precis som hon tidigare gjort på mig. Samtidigt som vi kysstes och verkligen lekte med varandras tungor smekte jag kring hennes fitta, jag rörde den andra då det fortfarande var något nytt. Jag kände och hörde på henne hur mycket hon ville att jag skulle flytta mina fingrar bara en centimeter åt höger, men jag gjorde inte det. Jag fortsatte smeka runt, just för att reta henne en aning.

 

Efter säkert 10 minuter, valde jag att gå ett steg längre. Hennes fitta var precis som min tidigare hade varit och troligtvis fortfarande var, då hon var så sjukt sexig där hon låg, aldelens blöt. Jag smekte henne över klitoris och effekten av det var ett långt utdraget stön. Jag hade ingen aning om att jag kunde få en tjej att stöna så högt och bara av en sådan liten grej. Jag var så nöjd med mig själv att jag nästan glömde bort vad jag höll på med. Jag kysste hennes ena bröst men fortsatte strax vandra ned med min tunga och mun mot hennes fitta som nästan skrek efter mer beröring.

 

Med osäkerhet i blicken tittade jag på henne, men allt hon speglade var lugn. Hon visste att jag var osäker, på om jag verkligen gjorde rätt. Om hon njöt, eller inte. Det var en big deal för mig, jag ville ge henne det hon tidigare hade gett mig. – Gillar du det inte, så gör du inte. Hon kysste mina läppar och samtidigt passade jag på att pressa in mina fingrar i hennes fitta. Hon försökte stöna högt i min mun, men lyckades inte då jag kvävde det för henne. Innan jag hann ändra mig eller något la jag mig ned mellan hennes ben, och bara doften av henne fick mig nästan att komma en gång till. Jag slickade precis som hon gjorde första gången, uppifrån och ned. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig av det, men det var en ny känsla. En bra sådan. Hon flätade in sina fingrar i mitt hår och pressade mitt ansikte mot hennes fitta, och bokstavligen skrek rakt ut. – Slicka mig. Jag gjorde som hon sa och började både slicka och suga på hennes klitoris och blygdläppar.

 

 

Hon kom i en sådan kraftig orgasm jag inte ens sett på porrfilmer, och det var jag som hade gjort det så. Jag var överlycklig inombords, och när jag inte kunde le mer fick hon mig att göra det ändå. – Eftersom att du smakade på dig, gör jag lika. Jag drog ut mina fingrar ur henne och stoppade dem i hennes mun. Det var så fruktansvärt sexigt. Hon smekte mig där vi satt mitt emot varandra och såg mig rakt i ögonen. Hon pullade mig så hårt att jag inte visste om jag skulle vara tyst, ligga eller sitta upp. Jag visste inget annat än att jag aldrig velat ha en annan tjej så mycket som just i den situationen. Hon pressade in ett tredje finger i mig och smekte min klitoris med den andra handens tumme. Jag orkade inte hålla mig uppe längre så jag la mig ned på rygg och hon låste mina ben så att jag inte kunde dra ihop dem, vilket var obehagligt skönt. Hon fick mig att komma en gång till, och den gången dubbelt så starkt.

 

– Nu sover vi. Vi kan fortsätta imorgon. Jag fattade inte hur hon kunde sluta bara sådär, utan att jag gett henne en andra orgasm. Men samtidigt var min kropp som gelé, så jag visste inte om jag hade kunna gjort så mycket mer. Hon kysste mina läppar innan hon la sig ned framför mig så jag kunde lägga mina armar om henne. Jag började smeka henne lite försiktigt över hennes fortfarande ganska känsliga klitoris, men tog det lugnt och gjorde det till en lång utdragen och skön orgasm för henne.

 

Dagen efter spenderade vi hela dagen på ett flygplan då hon överraskade mig med en resa till LA, men det är dock en helt annan story. 


Kommentarer
Ebba säger:

Väldigt bra!:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

Jätte bra! <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bieberrstorys.blogg.se

Ebba säger:

Hej du behöver inte svara på det här men jag vill bara att du ska veta att jag önskar lite mer "hetro noveller" ;)
Skit bra ändå! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Mickan - / My Life In My Words säger:

OH MY SWEET LORD!! :o
The things u do to me. Oh my goodness!
Jag ska ta en kall dusch och lägg huvudet under kudden och halvdö lite nu tänkte jag. Haha!
Omfg!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://miickzz.blogg.se

Liv säger:

super bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Josefine säger:

Wow grymt bra! Damn!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Pearl säger:

Omg.. awesome!

KOMMENTAR SKRIVEN:

AWESOME GUURL. säger:

OH MY FUCKING GODNESS, JAG ÄLSKAR'T. MAN BLIR SÅ KÅT, HOHO. AS BRA BABE.

KOMMENTAR SKRIVEN:

F. säger:

Hehe.. minnen ;)

Svar: Synd det inte är ett sant minne.
MArielle Sjelin

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback