7

Heterosex

Heterosex; En krogrunta jag sent glömmer.

Jag och min bästa vän Amanda valde att gå ut en fredagkväll då det var längesedan vi båda var singlar, samtidigt. Vi gick på krogen vi alltid besökte då vi precis hade åldern inne för sådana nöjen. Hon var klädd i en svart kort klänning med ett par skyhöga klackar till, och det fanns ingen grabb på stället som inte kollade in henne. Jag såg på henne att hon njöt av blickarna hon fick, och det gjorde mig glad. Själv hade jag på mig en svart kort kjol med ett tight linne som hade små detaljer av nitar på sig.

 

Baren var full av folk och bartendern verkade inte vilja se mig riktigt då jag hade stått där ett tag, hon tog bara folk som hade kommit efter mig. Tillslut kom det fram en grabb och ställde sig bredvid mig, han fyrade av ett brett sexig leende och vinkade åt sig tjejen bakom baren. – En öl, och en söt drink till den sexiga tjejen bredvid här.

 

Kvällen fortsatte vid hans bord tillsammans med hans vänner. Amanda verkade ha hittat sig en och hänga fast vid då hon satt i hans knä och dem grovhånglade framför oss allihopa. Hon lät honom till och med smeka henne under klänningen, och det var väl egentligen bara det vi fick se. Men så mycket som jag visste om henne älskade hon att bli pullad på ställen där folk kunde se henne, hon älskade uppmärksamheten hon fick och blickarna. Då jag satt närmast henne hörde jag hur hon stönade även om musiken var ganska hög.

 

Andreas som satt bredvid mig placerade en hand på mitt lår, och såg mig djupt i ögonen. Det hade varit aldelens för längesedan som jag hade fått känna på något riktigt grovt och hårt mellan mina ben, så jag kunde knappt vänta tills jag kunde få det. Han började sig fram och pressade sina läppar mot mina. Han nafsade mig löst i underläppen och lät sin hand vandra upp och under min kjol. Jag hade helt och hållet glömt bort att han hade fler vänner runt sig, som tydligen inte hade något emot att Andreas näst intill pullade mig helt öppet.

 

Jag satt längst in vid bordet och folk som gick förbi kunde då inte se vad som egentligen hände kring det runda bordet, medan hans vänner kunde se allt. Mina små string som knappt täckte något gled snabbt ned över mina lår och han hittade min klitoris på en gång. Av bara den beröringen gick jag nästan upp i brygga på en gång, men höll mig hårt i soffan jag satt i. Andreas kompis Johan som satt bredvid mig la upp mitt ena ben i hans knä så han kunde se ordentligt, och tro mig, jag blev våt av att veta hur många det var som egentligen tittade. Andreas pressade in två fingrar i mig, och fortsatte kyssa mina hungriga läppar.

 

Någonting sade mig att det som var på väg att hända var inget för folk runt omkring utan just bara mellan våra fyra ögon, så jag avslutade allt ganska tvärt även om det tog emot en hel del, då hans fingrar hade smekt mig så skönt tidigare. Han kollade på mig med en chockad blick men jag kysste honom bara och viskade sedan. – Vi fortsätter sen. Ett leende tog över hans ansikte och han smekte mig på låret. Dock var det inget som hindrade Amanda från att nästan rida av grabben under sig i soffan bland oss alla. Jag blev en aning upphetsad av att se henne så, så fri och kåt.

 

 

Helt plötsligt reste sig Andreas från soffan och drog upp mig, för att sedan ta mig igenom folkmassan på golvet och vidare mot toaletten och damernas, vilket jag kunde tycka vara konstigt. Det var ingen där inne när vi kom in så vi låste in oss i båset längst bort, och jag gick ner på knä framför honom. Hans bälte i byxorna krånglade lite men tillslut fick jag upp det och lirkade ut hans nästan stenhårda kuk precis framför ansiktet på mig. Samtidigt som jag placerade mina läppar kring hans ollon kollade jag upp på honom för att se att han lutade tillbaka sitt huvud mot väggen och andades ut tungt. Mina händer placerade jag på hans höfter och började använda hela mitt huvud så att han kunde komma så långt ned i halsen på mig som möjligt, och det hade jag inget emot.

 

– Om inte du slutar nu, kommer jag komma. Han höll fast mitt huvud så att jag inte kom någonstans och jag hade hela hans kuk i munnen, så jag kunde inte göra något åt saken. Tillslut släppte han mig och lyfte upp mig så att jag stod på benen, viket gav mig chansen att knuffa ned honom på toaletten, och jag gränslade honom. Mitt linne drog han ned så att mina bröst kom fram och han tog genast den ena bröstvårtan i munnen och smekte min fitta med en av sina händer. Jag kastade bak håret på ryggen och stönade högt då han pressade in sina två fingrar i mig, men jag ville ha mer, jag ville ha hans stenhårda kuk så långt in i mig det bara gick.

 

 

Innan jag skulle gränsla honom helt placerade han ollonet precis vid hålet och smekte det upp över klittan och tillbaka, för att sedan låta mig sänka mig över honom. Han satte sina händer i sidan på mig och pressade mig ned över hans uppsvällda kuk, vilket inte gav mig mycket utrymme till att vänja mig vid hans storlek. Han knullade mig så fruktansvärt skönt just i den ställningen att jag inte trodde det kunde bli bättre.

 

– Jag kommer. Han satte handen vid halsen på mig och pumpade min fitta full samtidigt som han ströp mina luftvägar en aning, och min orgasm kom, men det struntade han i och fortsatte knulla mig hårt och djupt. Tillslut skakade jag så mycket att jag inte kunde hålla mig uppe.

 

Jag hann inte andas speciellt mycket efter orgasmen då han pressade upp mig mot väggen med ryggen mot honom. Han kysste mig i nacken och smekte mig över brösten samtidigt som han lyfte upp min ganska så korta kjol och började pressa sig in i min trånga blöta fitta. Känslan när hans ollon återigen gled in i mig, var obeskrivligt. Att stå mellan honom och väggen under dem omständigheterna gjorde mig inget, och speciellt inte då han hårt och djupt pumpade ut och in i mig. Folk besökte hela tiden toaletten men det var inget som hindrade mig från att stöna högt och tala om hur underbart skön han var i min trånga fitta. Han verkade uppskatta dem orden då han varje gång jag sagt något stötte hårdare.

 

– Jag kommer. Han stönade högt och belåtet i mitt öra samtidigt som han pumpade mig full med sin varma sperma, vi hade bytt ställning och han tog mig hårt bakifrån så att jag stod lutad över handfatet och med ena foten på toalettstolen. Han smekte frenetiskt min fitta och såg till att jag kom nästan samtidigt som honom.

 

Innan vi lämnade toaletten rättade jag till min kjol och torkade mig längs låret så att hans sperma som runnit ut ur min fitta försvann. Han kysste mina läppar och klämde mig på rumpan. – Hoppas vi kan ses igen. Sedan lämnade han toalettbåset före mig och försvann. 

 


Kommentarer
Ebba säger:

OMG är allt jag har och säga! Skit! Bra asså! Men fler bilder ;) nej usch vilket pervo jag är !

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Det känns konstigt att skriva det... Men SJUKT BRA SKRIVET :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Mickan - / My Life In My Words säger:

OH.MY.FUCKING.SWEET.LORD! I need some holy damn water! :O Seriöst du vet ju hur du ska skriva, och du skriver det jävligt bra!
Du gjorde så jävla rätt som bestämde dig för detta må jag säga! Och du vet hur jag är, haha! Oh my lord.
En kall dusch och ett booty-call efter detta kanske. ;)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://miickzz.blogg.se

Sara säger:

DU är galen kvinna ;) på ett bra vis !!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sofia säger:

Omg.. Kvinna! Visste att du hade en såhär sida :o visst har läst dina sex delar på din novell men det här var något helt annat :o damn!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

Jätte bra! <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bieberrstorys.blogg.se

rt säger:

Daaaaayyyymmm säger jag bara. Du har talang. Hade ju en liten tanke hur det skulle vara men jag hade verkligen ingen aning att det skulle vara såhär grovt (?) Me like it ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback